+420 722 084 198      info@mobilni.cz

NAŠE ZNAČKY:

Obchodní podmínky a reklamační řád

1) PRODÁVAJÍCÍ A PROVOZOVATEL INTERNETOVÉHO OBCHODU MOBILNI.CZ
2) OBJEDNÁVKA
3) DOPRAVA A PLATBA
4) STORNO PROVEDENÉ OBJEDNÁVKY
5) FAKTURA – DAŇOVÝ DOKLAD ZA NÁKUP V INTERNETOVÉM OBCHODĚ MOBILNI.CZ
6) ZÁRUČNÍ DOKLADY
7) OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
8) POPLATKY ZA ZBOŽÍ
9) ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

1) PRODÁVAJÍCÍ A PROVOZOVATEL INTERNETOVÉHO OBCHODU MOBILNI.CZ

Roman Poborský, Masarykovo nám.86, 379 01 Třeboň 1, IČO 04398181, DIČ CZ9106221487

Nejsem plátce DPH.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.(toto platí pouze v případě platby kartou online)

Obchodní podmínky jsou platné od 1.3.2017 do doby vydání nových obchodních podmínek.

2) OBJEDNÁVKA

Kupní smlouva, na jejímž základě je realizován prodej zboží mezi prodávajícím a kupujícím, vzniká na základě závazného potvrzení objednávky. Za závazné potvrzení objednávky se považuje potvrzení emailem nebo telefonem. Potvrzení emailem nebo telefonem následuje po přijetí elektronické objednávky od kupujícího Potvrzení o přijetí objednávky do systému (kopie objednávky) není potvrzení. Potvrzení objednávky provádí prodávající po ověření dostupnosti a termínu dodání požadovaného zboží uvedeného v objednávce.
Po potvrzení objednávky prodávajícím se objednávka stává závaznou pro obě strany, pokud nedojde smluvními stranami k porušení podmínek smluvených v době potvrzení objednávky. Za podstatné podmínky se považuje především přesná specifikace zboží uvedená v objednávce, počet objednaných ks, cena za zboží, cena dopravy, forma dopravy a předběžný termín doručení. U zboží, u něhož je potvrzena dostupnost skladem je doručováno do druhého až třetiho dne.

Prodejce má právo odstoupit od smlouvy z důvodu dlouhodobé nedostupnosti, nemožnosti dodat zboží do určitého termínu, vyprodání zboží a zjevné chyby. Zjevnost chyby určuje rozdíl cen chybné a obvyklé. Cenou obvyklou se rozumí dle zákona o cenách cena shodného nebo z hlediska užití porovnatelného nebo vzájemně zastupitelného zboží.
Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená přijetí nabídky.

3) DOPRAVA A PLATBA

Možnosti úhrady objednávky a podmínky přepravy jsou součástí obchodních podmínek. Naleznete je v
samostatné sekci Doprava a platba.

4) STORNO PROVEDENÉ OBJEDNÁVKY

Storno objednávky ze strany prodávajícího
Bez udání důvodu - zboží bylo vyprodáno, zboží se již nevyrábí nebo se výrazně změnila cena prodávajícího. V těchto případech bude prodávající kontaktovat kupujícího telefonicky nebo emailem a nabídne podobné zboží ve stejné cenové relaci a kvalitě, případně stornuje provedenou objednávku. V případě, že na zboží byla kupujícím poskytnuta záloha nebo celá částka kupní ceny, bude mu celá zaplacená částka po telefonické dohodě v co nejkratším termínu převedena na jeho účet nebo zaslána poštovní poukázkou na adresu. (Celá částka bude kupujícímu převedena/poslána nejpozději do 14 dnů).

Storno objednávky ze strany kupujícího
Kupující má právo stornovat objednávku bez udání důvodu kdykoliv před jejím závazným potvrzením ze strany prodávajícího telefonem nebo emailem.
Kupující má právo stornovat objednávku bez udání důvodu kdykoliv před jejím závazným potvrzením. Po závazném potvrzení objednávky jen v případě, že prodávající nesplní smluvené podmínky dodání. V případě stornování potvrzené objednávky je kupující povinen uhradit prodávajícímu škodu vzniklou tímto jednáním. Prodávající uplatní právo na úhradu škody zejména v případě nákupu zboží "na objednávku", které bylo nutné na přání zákazníka obstarat nebo v případě, že v souvislosti se zajištěním zboží došlo již k vynaložení prokazatelných nákladů, jako zbytečná doprava apod.

Odstoupení kupujícího od kupní smlouvy *
V souladu se zněním zákona č. 367/2000 má kupující právo odstoupit od smlouvy (v případě zásilkového obchodu) do 14 dní od převzetí zboží. 14ti denní lhůta začíná běžet dnem převzetí. Právo vrácení zboží ve lhůtě 14 dní je podmíněno nákupem zboží jako fyzické osoby (ne na IČO). V případě, že se rozhodnete využít výše uvedeného práva odstoupení od kupní smlouvy, žádáme Vás o dodržení níže uvedených podmínek a postupů.

Kontaktujte nás písemně (emailem na info@mobilni.cz), že žádáte o odstoupení od kupní smlouvy. Uveďte číslo objednávky, datum nákupu, variabilní a specifický symbol.
Pokud vám zboží již bylo doručeno a převzali jste jej, kontaktujte nás dle výše uvedeného a po dohodě s obchodníkem zboží zabalte a zašlete zpět na naši adresu se všemi doklady, které jste s nákupem zboží obdrželi. Adresa pro zaslání: Roman Poborsý, Masarykovo nám.86, 37901, Třeboň 1.
Zboží zasílejte doporučeně a pojištěné (doporučujeme pojistit na hodnotu vraceného zboží), jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu na cestě k nám. Zaslání doporučeně neznamená na DOBÍRKU. Zboží zaslané na dobírku nebude našimi pracovníky převzato.
Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme bankovním převodem na Váš účet nebo poštovní poukázkou. V případě zaslání na bankovní účet bude částka za zboží zaslána nejpozději do 14 dnů po fyzickém převzetí zboží v sídle prodávajícího. V případě nedodání kompletního zboží či jinak odporující výše uvedeným podmínkám se termín zaslání peněz posouvá do doby dodání plnohodnotného zboží. Vrácení výrobku podnikateli provádí spotřebitel na své vlastní náklady.

Dle zákona jsme oprávněni účtovat kupujícímu skutečné a doložitelné náklady spojené s vrácením zboží.
Kupující se zavazuje zaplatit prodávajícímu storno poplatek odpovídající stupni opotřebení objednaného zboží v případě vyexpedování zboží kupujícímu, kdy kupující zboží převezme a odstoupí od kupní smlouvy z důvodu uplatnění nároku na odstoupení od smlouvy v souvislosti se spotřebitelskou smlouvou dle ust. § 52 občanského zákoníku uzavřenou při použití prostředků komunikace na dálku, v případě že se jedná o spotřebitelskou smlouvu a jsou splněny podmínky pro odstoupení od smlouvy a zboží nelze prodat jako nové.
V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět nebo bude uschováno v našem sídle za manipulační poplatek ve výši 1% prodejní ceny zboží za den uschování.

5) FAKTURA – DAŇOVÝ DOKLAD ZA NÁKUP V INTERNETOVÉM OBCHODĚ MOBILNI.CZ

Fakturu za nákup zboží v internetovém obchodě MOBILNI.CZ zasíláme přiloženou v zásilce.

6) ZÁRUČNÍ DOKLADY

Pokud výrobcem nebyl dodán ke zboží záruční doklad, slouží vydaná faktura MOBILNI.CZ jako daňový doklad a zároveň jako hlavní záruční list.

7) OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Respektujeme vaše soukromí. Abychom vám mohli nabídnout hodnotné služby, potřebujeme znát některá vaše osobní data. Tato data chráníme před zneužitím a nebudou nikdy poskytnuty žádnému třetímu subjektu.
Veškeré nakládání s osobními údaji na MOBILNI.CZ se řídí zákonem č. 101/2000 Sb. O ochraně osobních údajů. Provozovatel internetového obchodu MOBILNI.CZ firma Roman Poborský je jediným vlastníkem informací získaných na tomto serveru. Tyto informace nejsou a nebudou prodávány, pronajímány ani jinak sdíleny s jinými subjekty jinak než udává toto ujednání. Výjimku tvoří pouze realizace samotné dopravy zboží, kdy je nutné uvést základní osobní údaje pro doručení objednaného zboží. Osobní údaje, které vyplňujete při objednání slouží výhradně k úspěšnému vyřízení vašeho požadavku a doručení zboží. Zákazník má právo kdykoliv zažádat o zrušení a výmaz jeho osobních údajů z naší databáze. Využíváním služeb internetového obchodu MOBILNI.CZ zákazník souhlasí se shromažďováním údajů potřebných k nakupování.

8) POPLATKY ZA ZBOŽÍ

Veškeré ceny zboží v internetovém obchodu MOBILNI.CZ jsou uváděny včetně poplatků plynoucích ze " Zákon o elektronickém odpadu" a "Autorský zákon". Žádné další poplatky nejsou k vašemu nákupu již připočítány.

9) ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi dodavatelem (firmou Roman Poborský. jako provozovatelem internetového obchodu MOBILNI.CZ a zákazníkem. Dodavatel si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit. Změnu podmínek vyhlásí vhodným způsobem na internetových stránkách nejméně 1 měsíc před účinností nových podmínek.

REKLAMAČNÍ ŘÁD

1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ
2) ZÁRUČNÍ DOBA
3) OPOTŘEBENÍ ZBOŽÍ ČASTÝM POUŽÍVÁNÍM
4) ODPOVĚDNOST PRODÁVAJÍCÍHO ZA VADY ZBOŽÍ A ZÁRUKA
5) POSTUP REKLAMACE U PRODÁVAJÍCÍHO
6) NEOPRÁVNĚNÁ REKLAMACE

1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Ke zboží je přiložen originální záruční list výrobce, pokud ke zboží přiložen není, slouží jako záruční list Faktura – daňový doklad, který kupující obdržel v zásilce.
Pokud odběratel zjistí, jakékoliv rozdíly mezi dodacím listem a skutečně dodaným zbožím (typ, množství, barva) je povinen nahlásit tuto skutečnost co nejdříve (nejpozději do 3 dnů) od fyzického převzetí zboží od kurýrní společnosti PPL. Rozdíly mezi objednaným a dodaným zbožím nahlaste na email info@mobilni.cz

V případě výše uvedeného má kupující nárok, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu uvedl věc do stavu odpovídajícího kupní smlouvě a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou. Není-li takový postup možný, může kupující po prodávajícím požadovat přiměřenou slevu z ceny výrobku nebo od kupní smlouvy odstoupit. Toto ujednání neplatí v případě, že kupující o před převzetím zboží o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

Kupující má dle výše uvedeného právo:
- Odstoupení od smlouvy.
- Bezplatné uvedení výrobku do stavu odpovídajícího kupní smlouvě formou opravy.
- Přiměřeným snížením kupní ceny po dohodě mezi prodávajícím a kupujícím.
- Náhradním dodáním zboží.

2) ZÁRUČNÍ DOBA

Záruční doba u každého konkrétního výrobku, je záruční lhůtou pro koncového zákazníka (nakupující nikoli na IČO). Záruční doba pro všechny osoby, používající výrobky pro účely podnikání nebo obchodu s daným výrobkem (nakupující na IČO) není stanovena Občanským zákoníkem , ale konkrétním dovozcem zboží a proto se od záručních údajů výrobků uvedených na stránkách MOBILNI.CZ může lišit. Minimální záruční lhůta pro koncové zákazníky (nenakupující na IČO) je ze zákona 24 měsíců.

3) OPOTŘEBENÍ ZBOŽÍ ČASTÝM POUŽÍVÁNÍM

Dovolujeme si zákazníky upozornit, že záruční lhůta se nevztahuje na opotřebení zboží, které vzniklo častým používáním. Kratší životnost zboží nebo jeho částí tedy nelze považovat za vadu a nemůže na něj být uplatněna reklamace.

4) ODPOVĚDNOST PRODÁVAJÍCÍHO ZA VADY ZBOŽÍ A ZÁRUKA

U zboží s přiloženým originálním záručním listem výrobce (dále jen ZL) není při zaslání přes kurýrní společnost vyplněno datum platnosti záruky, údaje o prodávajícím, razítko a podpis prodávajícího. Záruční list není vyplněn přímo od prodávajícího, protože kupující nejdříve musí zboží řádně převzít, zaplatit a zkontrolovat. Na základě provedené kontroly zboží vyplňte datum převzetí od kurýrní společnosti do záručního listu, nebo zašlete ZL s potvrzením o převzetí na adresu firmy: Roman Poborský, Masarykovo nám.86, 379 01 Třeboň 1, kde Vám záruční list vyplníme a oražený zašleme zpět na vaši adresu.
Společně se záručním listem vždy uchovejte i doklad o koupi (Faktura – daňový doklad) v internetovém obchodě MOBILNI.CZ.

Pokud u zboží nebyl přiložen originální záruční list výrobce, záručním listem se rozumí Faktura, kterou obdržíte v zásilce.
DŮLEŽITÉ – vyplnění data do originálního záručního listu výrobce doporučujeme až po uplynutí 14 denní lhůty na vrácení zboží (platí pouze při nákupu koncového zákazníka, ne na IČO). V případě, že v originálu záručního listu budou vyplněny údaje, nebude splněna podmínka pro vrácení zboží ve lhůtě 14 dní bez udání důvodu.

Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud kupující zjistí mechanické poškození obalu výrobku, je kupující povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození zboží vyhotovit s řidičem záznam o poškození. Veškerou odpovědnost za poškození zboží v průběhu přepravy od prodávajícího ke kupujícímu nese přepravce a posílané zboží je pojištěno. Na základě sepsaného záznamu o poškození bude zákazníkovi po uzavření škodní události s dopravcem poskytnuta přiměřená sleva z ceny zboží, nebo dodán nový výrobek. Podepsáním přepravního listu kupujícím při převzetí zboží od přepravce kupující souhlasí s jeho převzetím a potvrzuje, že zboží dorazilo nepoškozeno vinou dopravy. Na následné nároky způsobené vinou dopravy nelze brát zřetel a budou zamítnuty.

Kupující má nárok na výměnu zboží jen tehdy, není-li to vzhledem k povaze vady možné tuto odstranit. O tom, zda je vada odstranitelná, rozhodne autorizovaný servis a to písemnou formou. V případě posouzení vady jako úměrné bude kupujícímu zboží vyměněno za nový kus, případně vrácena již zaplacená částka zpět bankovním převodem nebo poštovní poukázkou.

Nárok na uplatnění záruky zaniká v:

Případě neodborné montáže nebo neodborného uvedení zboží do provozu, stejně jako při neodborném zacházení s ním a to zejména:
Porušení ochranných pečetí a nálepek, pokud na zboží jsou
Používání zboží v podmínkách, které neodpovídá svými parametry parametrům pro používání zboží (uvedeno v dokumentaci zboží)

5) POSTUP REKLAMACE U PRODÁVAJÍCÍHO

Při nahlášení reklamace u prodejce budete kontaktováni a bude vám sděleno číslo reklamačního protokolu a postup reklamace.
NEODESÍLEJTE ZBOŽÍ DŘÍVE NEŽ BUDETE KONTATKOVÁNÍ PRACOVNÍKEM MOBILNI.CZ. Vystavujete se tak nebezpečí, že vaše zboží nebude přijato k reklamaci.
V případě, že není reklamované zboží osobně předáno k reklamaci prodávajícímu, je kupující odpovědný za přepravu a případné škody při ní způsobené Zboží na reklamaci zasílejte pouze v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, který zajistí zboží proti mechanickému poškození, ke kterému by mohlo dojít během přepravy zboží. Přesto i v případě poškození nese plnou odpovědnost kupující. Zásilku, kterou zasíláte k reklamaci by měla být pojištěna. Zboží na reklamaci nesmí být zasláno na dobírku.

6) NEOPRÁVNĚNÁ REKLAMACE

Prodávající si vyhrazuje právo, že v případě neoprávněné reklamace kupujícího (pouze při nákupu na IČO, kdy nákup se řídí obchodním zákoníkem) si může účtovat skutečně vynaložené náklady spojené s neoprávněnou reklamací. Neoprávněná reklamace bude doložena zprávou servisního technika.

Obchodní podmínky jsou platné od 1.3.2017
V Třeboni dne 1.3.2017 MOBILNI.CZ Roman Poborský

AKTUALITY

Jak vyčistit kryt na mobilní telefon

Jak vyčistit kryt na mobilní telefon

Silikonová pouzdra na telefon mohou časem trochu zajít, přinášíme vám pár tipů, jak je můžete opět dostat do formy.

Zveřejněno: 26.01.2017

VÍCE

Tipy na levné vánoční dárky

Tipy na levné vánoční dárky

Vánoční dárek, který udělá druhým radost nemusí stát nutně tisíce. Mnohdy stačí i maličkost. Podívejte se do našeho blogu, kde vám poradíme, jaké…

Zveřejněno: 18.11.2016

VÍCE

Balíček přes PPL CZ 69Kč+19Kč Dobírka

Balíček přes PPL CZ 69Kč+19Kč Dobírka

Balíček Vám doručíme přes spolehlivého dopravce PPL CZ pouze za 69Kč a pokud budete platit pomocí Na dobíru, připlatíte si jen 19Kč.Pokud…

Zveřejněno: 27.09.2016

VÍCE


gopay-a.jpg doprava-hotove.jpg doprava-dobirkou.jpg doprava-prevodem.jpg platba-online-kartou.jpg